Friday, January 4, 2013

Salam,
Lama sudah aku tak menulis apa-apa dlm blog nih, sibuk dihambat tugasan seharian dan menguruskan anak-anak yang sudah semakin besar panjang. Pejam celik dah tua aku nih...hehehe tapi rasa macam muda je. Hati adalah cermin hidup, kalau hati sentiasa positif pastilah tindakan juga positif dan mengandungi nilai murni. Buat apa nak susah hati ye tak? Fikir yang baik-baik je...tanpa syak wasangka pada sesiapa. Terima manusia lain seadanya...tak yah nak korek-korek latarbelakang dia. Ishhhh....apa yang aku melalut nih..
Tahun 2013 dah masuk seminggu, aku curi masa meninjau-ninjau blog aku yang jarang aku jengah nih. Tak ada cerita bagus pun...cuma saje nak lepas kerinduan menulis. Kepada semua aku ucapkan Selamat Tahun Baru, moga tahun ini lebih baik dan berjaya dari tahun sebelum2 nih. Kepada anak-anak ku, selamat maju jaya dan mana-mana yang dah bertemu pilihan hati, mama doakan mendapat jodoh yang baik dan memenuhi ciri-ciri Muslim/ah sejati. Hidup nak kejar apa, agama je yang akan menyelamat dan mendamaikan hati kita. Harta tu cuma syarat nak bergerak je...yang jadikan kita bahagia apabila hati dan amalan kita bersandarkan kehendak agama. Jangan lupa solat, insyaallah pasti selamat.
Kepada TTA abang ku sayang, aku doakan agar tahun ini dirimu bertambah sihat, bertambah ilmu agama dan akan jadi tuan guru mengajar orang lain pulak nanti. Rajin-rajin belajar Quran. Semoga rezekimu akan bertambah dan hidup kita semakin bahagia. Terima kasih kerana menyayangi ku dan anak-anak. I love u so much moga jodoh kita berpanjangan hingga akhir hayat.Gud luck 4 u all. Bye.

No comments:

Post a Comment